rutek blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2002

Anwil do boju

6 komentarzy

I znow Anwil wygral meczyk :) Choc bylo ciezko. Jak na 40 sek przed koncem wygrywalismy 5 pkt i byla akcja przeciwnikow wszystko bylo mozliwe… ale naszczescie obronilismy to i wygralismy :)
A na nasze szczescie slask przegral !!! Bo to sa cieniasy! :)

Fajne imprezka była. Wzgorze YAPA 3, 18L i oczywiscie Raprezentacja !
Dobra muzyka przez caly wieczor to musi sie zakonczyc sukcesem :) Oby wiecej takich imprez :)
Tylko szkoda ze bylo malo ludzi bylo… chyba nawet 250 nie bylo… pewnie dlatego ze w tym samym czasie byly w miescie andrzejki i polowinki… troche zly termin wybrany…

Stołki, pieniądze
to wasze wielkie żądze
kalendarz się zmienia
lecz nie wasze życzenia
chcecie mieć szybkie bryki
i domki z ameryki
małe machlojki to wasze początki
potem były większe przekręty
duży pieniądz wzięty
na pierwszej stronie tej księgi
każdy z wa był miętki
lecz to sie zmieniło
wasze serce sie zczerniło
w obecnym życiu nikomu nie pomożecie
a prędzej umżecie
żal wam pomóc liźniemu swemu
i nie pomożecie jemu
chyba że macie interes ku temu
a jest on taki
by mieć na tym zysk jaki
a ja już kończe pisać te słowa
i to jest końcowa ma mowa
was i tak nic nie zmieni
waszego nędznego życia nie odmieni
zginiecie nielubiani
i przez innych zdeptani
a my was olewamy
i swego ja nie oddamy.

Licheń

3 komentarzy

Dziś był bardzo fajny dzień:) Zamiast iść do szkoły moja klasa wybrała się na wycieczke do Lichenia. Było wsumie fajnie:) A nawet genijalnie jeśli by to porównywać z pobytem w szkole :)
A taką ciekawąsytuacją było, że zapłaciliśmy robotnikowi z kumplami po 2 zł i w czterech wybraliśmy się na samą góre bazyliki, tam gdzie nikt inny by nie mógł wejść:) A w dodatku kumpel wziął od sorki aparat i powiedział że zrobi świetne zdjęcia z góry. Tylko jakoś wyszło że wypstrykał całą klisze hehe:)

Niech sie cala Polska dowie jaka moc ma Anwil w sobie !

Jestesmy najlepsi !

Co sie stalo co sie dzieje ze slask wroclaw nie istanieje ? !

Co tutaj duzo opisywac… Anwil wygral 91-70 ! I wszystko jasne !


  • RSS