rutek blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2003

No udalo sie:) Tyle nerwow i meczarni zeby sie nauczyc :) Ale poskutkowalo. Udalo sie ! Zdalem na prawko, i to za 1 razem :) Ale jestem zadowolony :D :)
Najfajniejsze bylo chyba to ze zapialem pasy dopiero po przejechaniu gdzies 300 metrow :P :P :P Dopiero zauwazylem ze cos jest nie tak :P Hehe :)

Ziemniaki

1 komentarz

czy zastanawialiscie sie kiedys jak wspaniale sa ziemniaki ? Ile dzieki nim mozna sporzadzic potraw? Pewnie nie, wiec przedstawiam wam jak prze miesiac jesc ziemniaki na objad:
1. chipsy
2. placki ziemniaczane
3. wodka zrobiona z ziemniakow
4. frytki
5. pyzy
6. kluski
7. kopytka
8. talarki
9. zimniaczane łudeczki
10. klielbasa z zuemniaka
11. pire
12. kluski ślaskie
13. ziemniaki w mundurkach
14. gotowany
16. prazynki
17. pizza ziemniaczana
18. z grila
19. z ogniska
20. zupa ziemniaczana
21. kuleczki zieemniaczane
22. koreczki ziemniaczane
23. ziemniaczki na parze
24. ciasteczka bezglutenowe
25. sernik z ziemniakow
26. w glebokim oleju
27. gzik
28. bryzgane
29 babka ziemniaczana
30 kartoflarz
31 prażucha

Mało wam ? :)

Hip hip ! HURA
Hip hip ! HURA
Hip hip ! HURA HURA HURA !

TAK ANWIL WYGRAL I JEST 3-0 !!!

JEstesmy W finale !!!!!!!!

A w nocy o 3 pojechalem pod hale powitac zawodnikow :) Co tam sie dzialo :) Ponad 150 kibicow bylo :) Cala imprezka byla :) Ale sie troche nie wyspalem :P

Jeeeeehaaaaaaa ! 2-0 :) Jupi :) Anwil wygral ! A przegrywal 21 punktami :) Wypas:) To jest druzyna :) A jaka dzis byla swietna atmosfera na hali :) I jak ja sie zmeczylem tym dopingowaniem :) Caly mokry bylem na koniec ;)
To teraz jeszcze jeden meczyk we wroclawiu i gramy w finale ;]
Tylko zeby dali normalnych sedziow :) Bo ci to chyba sie z jakiegos drzewa spadli….

To był wspaniały meczyk. Wyrównana gra przez pierwsze 3 kwarty i wspaniała jaaaazda w 4 kwarcie :) I Anwil wygrał pierwszy mecz ze Śląskiem ! Haha :) A Pluta zagrał bosko ! 28 punktów w meczu a w 1 połowie miał ich tylko 3. No i kibice dopisali, doping przez cały mecz :) Wypas :D A w niedziele będzie mam nadzieje 2-0 !!!!

Dni mijaja a tu ciagle to samo prawie :)
Wczorja byl taki fjny luzny dzionek i calkiem mily a szczegulnie wieczor :) A dzis tez spoko zdien:) I wreszcie zanioslem dokumenty i 27 ide na kurs naprawko :D

Ostatnie dni były całkiem fajne ;) W dni jak były matury w mieście były jakieś rozgrywki między szkolne, startowały 4 licea, było całkiem fajnie i uśmiałem się niesamowicie:) W czwartek nosiliśmy ławki po maturach z sali gimnastycznej, a że pracowała przy tym tylko nasza klasa i to bez żadnego nadzoru trochę ciekawie było :) Tak trochę się nam nudziło to zaczęliśmy układać piramidę :P 5 poziomów ławek i na górze krzesełko :D całkiem wysokie to było, pod sam sufit prawie :) A dziś wycieczka do Torunia, do teatru, całkiem fajne przedstawienie było szczególnie jak się niecenzuralnie wyrażali :P

No i juz Anwil prowadzi 2-0 w rywalizacji play-off z czarnymi. Wczorja latwe zwyciesto dzis juz troche trudniej. A co wazneijsze kibice wloclawscy z H1 pogadali sobie z kibicami czarnych, wyminili sie flagami i zawarli sojusz :)
A co za akcja byla w 4 kwarcie dzis.
Kontra, kozluje pacesas, wchodzi pod kosz, za nim biegnie jakis koles ze slupska, pacesas odbija w miare mocno pilke o deske, i nagle z tylu wyrasta lang i z powietrza wsadza pilke do kosza ! To sie nazywa akcyjka ! Naprawde zadko takei cos widac w plk, to naprawde akcja rarytas ! Warto bylo przyjsc na ten mecz tylko dla tej akcji :)


  • RSS