rutek blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2003

nie ma to jak zaliczyc dwie iprezki jednego wieczorka. koncert hh i 18stka karolci
potem powrot do domku o 5 rano, spanie do 13 zeby sie obudzic i obejrzec fajny meczyk koszykowki a potem siasc do kompa :D

Imprezka

3 komentarzy

wczoraj sobie bylem na polowinakach bracholka, wsumei fajna imprezka :] chwilami nudno a chwilami fajnie i wogole :]
a gleba z nauczycieli :) fajnie sie wsumie bawili :]

i wielkie brawa dla BRODZIANA !!!! on jest zajebisty :D :P heheh :] buahahah :)

hehe, co to czlowiek nie robi zeby nie isc na normlane lekcjie :P
a no wystarczy zapisac sie na olimpiade o UE i sobie na nia pojsc ;] szczgolnie jak wiadomo wczesniej ze bedzie 20 pytan testowych a,b,c,d :P i tylko dwa wolne :]
no wiec poszedlem, jak i polowa mojej klasy :)
i tak sobei siedze, siedze, czytam pytanka, a tu madry swistaczek sie do mnie odwraca z jakze ineligentynym i adekwatnym pytaniem do sytuacji „moze zagramy w statki?”
no baaa ;] jak ze to mozna bylo odmowic :) gra byla niezwykle porywajaca, ale niestety przegrlem… i to tylko o jeden ruch… zostalo mi stracic mu jednego jednomasztowca … ale coz… nie zawsze sie wygrywa… jeszcze sie odegram ! moze na polskim ? :P bo ogladanie atlasu samochodowego jest zanudne :P a plansza od monopolu nie zmiescila by sie na lawce :D :P

Imieninki

Brak komentarzy

Czemu bylo wczoraj swieto narodowe ? bo mialem imieninki :P

a Anwil ladny prezencik mi zrobil i w imieninki wygral meczyk :]

Ciekawe czy na urodzinki tez dostane taki ladny prezencik :] ale to by byl dzien przed… ale na jedno wyjdzie :P

dzia za zyczonka co dostalem :**

Matrix

3 komentarzy

Wczoraj bylem osbie na 21 na Matrixa part 3. Ale ten film jest zajebisty ! Czesc 2 byla lipna, ale ta jest boska !!!
Obrona Zionu jest full wypas, a ta scenka jak sie Neo nawala w finałowej scenie i te krople rozpłaszcza…. midzio !!!
Szkoda ze nie bedzie czesci 4 :(

Anwil Notec dwa bratanki, i do pilki i do szklanki !

Taaaaaaaaak :]

Nie ma co ale mecze z Ino zawsze sa wspaniale, ta atmosfera, fajnei ze odwiedzili nas kibice z Noteci, spoko sa ! Fajnie sie z nimi krzyczalo CPJS :P hehe :]

A mecz.. no derby sa nasze… i tyle :) Hehs :) Nie chce mi sie drugi raz pisac, wszystko jest TUTAJ

mecz byl zajebisty ! :]

a ja chce byc zdrowy…


  • RSS