rutek blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2004

moja rozmowa na gg wieczorem przed matura probna z polaka:

Starosta (20:50)
nic nie umiem i raczej nic sie nie naucze
Ja (20:50)
ja tam bym sie do rana nauczyl
Starosta (20:50)
to sie naucz
Ja (20:51)
oj tam, nie ide na latwizne

Prawda ze mam do tego dopre podejscie ? :D

no to mam urodzinki :D
hehe :]
19 czyli… ostatnie nascie latek…
bosz.. ale ja stary jestem :P

przychodze sobie na sale, a jeden meczyk sie nie zmecze
a tu co sie okazuje ?
15 malych meczy :P
najpierw trzy po 8 min
potem 11 po 6 min
i ostatni 5 min
razem 95 min biegania :D hehe :] torche sie zmeczylem :P
a jeszcze glebe mialem ze te maluchy trzynastoletnie co graly (kradra regionu ) nie mialy sil pod koniec juz prawie
to co ja mialem powiedziec ? :P ale ja dalem rade :D

NOTEC

1 komentarz

I Notec tez
I Notec tez
Przyjacielem Anwilu jest :D

bylo suer
szkoda ze przegrany mecz…
a kibice noteci jeszcze bardziej odwlaja niz nasi :D hehe :]

paczusie moje kochane
smaczniutkie paczusie :D
mniami mniami :D

PS. udalo mi sie zjesc tylko 12 paczkow :P

ehh szkoda.. pierwszy mecz 1/8 pucharow i Anwil nie wygral… jak teraz sie nie uda na wyjezdzie to odpadamy z pucharow..
qrde o ja gadam… wygramy :D damy rade :D bedzie 2-1 i kolejna runda :]
a meczyk fajny byl, emocjonujacy na maxa :]
po spotkaniu pierwsze co to dorwalem sie do butelek z woda :]
pierwsza cala duszkiem
2 na dwa lyki
a 3 tez cala poszla :]
dopiero potem sie zorientowalem jaka one maja pojemnosc :] 1,5 litra wody sobie wypilem :P
szkoda ze nie udalo sie wygrac…

INFA

18 komentarzy

hehe:] dzis na infe bylo 100% :]
sor wyszedl z klasy i kumpel wlaczyl monitor jego kompa ( bo koles zawsze wylancza jak wychodzi)
kumpel patrzy co tam jest a tu same pornuski :D hahah :]
i sie dziwic ze szkola ma zapchane lacze jak on filmy po 300MB sciaga :D
i teraz kumpel wlaczyl jeden filmik na fuullscreen i wylaczyl monitor :D

i teraz czekalismy jak sor wroci :]
wszedl do klasy i qrde no nie chcial dojsc do kompa i ciagle cos innego robil..
az wreszcie nastala tachwila :D
wlaczyl monitor :D
a tu na fullscreenie jego pornusek :D
i jaka byla jego reakcja ?
„hmm ktos mi grzebal w kompie ”
hahahaha :]
a wszyscy gleba na maxa :D
ale wsumei co mial powiedziec ?
„kto mi wlaczyl mojego pornusa?”

hahah :]

hmm zadne swieto z tego
dzien jak codzien
choc moze wsumie byl nawet na swoj sposob wyjatkowy :D
najpierw dobry meczyk wisly/uni z prokomem i kleska sopocian :D
a potem super emocje na mczu Anwil – stalowka i oczywisice wygrna ANWILU :D

dzien nie byl wcale taki pechowy :D
fakt ze dotalem kose z fizy .. ale to i tak kalsowjka byla wczesniej, a ze akurat wzoraj oddana praca.. rownie dorbze by kles mogl oddac innego dnia a ocena ta sama :P
ale za to 4 z histy i chyba juz napewno bede mial 4 na maturalne :D hehe:]
a wsumie czy dzien byl szczesliwy okaze sie w ponieidzlaejk jak sprawdze wsyzstkie wyniki w profku :D jak mi wszystko weszlo to torche kasy bede mial czyli uznam piatek 13 za szczesliwy dzien :] a jak nie.. to beidze normalny dzien :P

fajnie, woczjra 2h w szkole, dzis 3 :] malo :] fajnie :]
ale za to w domu trzeba sie uczyc… wrrr
dobrze ze juz w sobote kolejny meczyk anwilu i potem we wtorek :D
ehh ja chyba za bardzo ta koszykowka zyje.. albo chodze na anwil, albo pisze cos o koszu na probasket albo sedziuje (no raczej narazie ucze sie :P) mecze… hehe :] ale to wsumie fajne jest :D

I LOVE THIS GAME :D


  • RSS