rutek blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2004

no to poczatek wakacji bardzo udany :)
wyjazd z samego rana, kumpla jeszcze na dworcu pksu prawie policja spisala za palenie fajki :P potem droga do inowroclawia, smiechu co nie miara, mozna sie bylo poplakac ze smiechu
wysiedlismy na dworcu i idziemy na hale, mialo byc „jak stad do mlyna” a okazalo sie ze szlismy prawie pol godziny :P po drodze sie dowiedzielismy ze w ino nie ma skoczni narciarskiej :P

potem zabraly nas fury zeby pojechac do osrodka, zdazylismy sie zgubic po 20 metrach drogi :P rotfl :] szyczt :D

ee nie chce mi sie juz pisac :P
ogolnie bylo zajebiscie :D
wiecej takich wycieczek :D

choc swiadectwa jeszcze nie mam w reku to juz mozna powiedziec ze koniec szkoly :D
wszystkie fragmenty maturki zdane :D

ogolnie:
pisemne: polak i mata 5
ustne: polak i angol 5, a fiza 3

nie jest chyba zle

a co najwazniejsze

W
A
K
A
C
J
E
!
!
!

lipa

9 komentarzy

ehh qrde dzis sie nie udalo i nie poszlo tak jak mialo byc.. moze gdyby nie te nerwy bylo by dobrze…

5 i 5

7 komentarzy

haha :]
polak 5
mata 5 :D
jestem genijalny :P
jeszcze tylko ustne… to wiekszy problem… ale jak to sie udalo to czemu ustne maja sie nie udac ? :P

no to juz po maturkach pisemnych :]
wczoraj mata byla
wsumie sie bardziej chyba denerwowalem iz przed polakiem…
bo mate niby umiem :P i przypal nie napisac dobrze, bo polak to i tak nie umiem :P
a potem prosto z maturki szybko do domku (dzia madzia za podwiezienie :] )
szybko sie przebralem i na meczyk do warszawy :D
fajnie bylo :] droga w jedna i drugastrone jak zywkle wesola :D
szkoda ze anwil przegral… ale coz…
plus taki ze jeden mecz wiecej w sezonie i to na naszej hali :D

PS. jak cos to z polaka pisalem ten temat:
1. Gdzie jest miejsce dla ciebie w tym wieku zamętu, książko mądra, spokojna…” (Czesław Miłosz). Które z utworów literackich mają szansę ocalenia w świecie zdominowanym przez media? Uzasadnij wybór.

a teraz czekac na ustne.. ael moze najpierw sie czegos do nich naucze :P

Polak

4 komentarzy

wstalem sobie z ranca, no taki minimalny stresik, ale zapodalem muzyczke i przszlo zaraz i potem ju wsumie zero stresu
wchodze na sale, najwazniejszy moment: losowanie numerka (wsumie zdac albo niezdac :P )
i co ?
trzecia lawka od konca ! :] no to juz wiedzialem ze zdam :P
teraz czekac na tematy.. 45 minut kserowali. bo przyslali za malo :P
dostaje kartke, i co ?
nie te co w necie chodzily :( :P
ale jakos dalem rade :D
troche tego troche tamtego i owego
i 12 stron :P
tylko czy na temat ? :P

Folgujmy paniom nie sobie, ma rada;
Miłujmy wiernie nie jest w nich przysada.
Godności trzeba nie za nic tu cnota,
Miłości pragną nie pragną tu złota.
Miłują z serca nie patrzają zdrady,
Pilnują prawdy nie kłamają rady.
Wiarę uprzejmą nie dar sobie ważą,
W miarę nie nazbyt ciągnąć rzemień każą.
Wiecznie wam służę nie służę na chwilę,
Bezpiecznie wierzcie nierad ja omylę.

fajny ten wierszyk
czytasz w jedna strone ma jeden sens
a od tylu zupelnie co innego i fajnego wychodzi :P

puk puk
ide zobaczyc kto tam
otwieram drzwi
patrze jakis ziomek
a on „dzien dobry” i mi odznake pokazuje
o qrwa , policja :P
i odrazu w myslch przelecialem ostatnie pare dni, moze cos odjebalem a nie pamietam :P
naszczescie mowi ” sa rodzice”
ufff, czyli to nie ja
wolam do rodzicow „ktos do was”
mama mowi „kto?”
odpowiadam „policja”
a mama „czys ty zwariowal?”

a chodzilo tylko o to ze komus z zaprakowanego malucha pod moim blokiem w nocy siedzenia ukradli :P

niby jeden dizen a ile to sie moze wydarzyc….

najpierw w nocy imprezka, podwojna 18stka :] (sto lat dla organizatorek :D ), pozatym wejsice do Unii :P fajny humorek itd :]

a potem mecz Anwilu… co za emocje.. ale sie nie udalo :( przegrali :(
no coz… ale i tak jestem dumny ze to MOJA druzyna !

ehhh nic mi sie nie chce…


  • RSS