rutek blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2004

na wyjezdzie

4 komentarzy

oj co to sie dzialo :]
melanzyk udany jak nic :]
hehe :]
jakie gleby byly :)
koszulka, mop, kozakowali, kibic slaska(i to nie jeden :P), kopniaki w tylek, eskorta policji, ochrona, nocne podroze taxowka….
az trudno wszystko opisac, wiec ide spac :P

sniezne kolo

4 komentarzy

no to juz 2 kolo za pasem
ciekawe czy zaliczylem :P
zobaczysie pozniej ;]
narazie mam nadzieje ze zdalem :]

a jak dzis sniegu napadalo… :D
caly dzionek padalo i padalo :D
szkoda ze sanek nie mialem ;/ :P

1 kolo

Brak komentarzy

no to 1 kolo za pasem
chyba dobrze poszlo..
ale to sie okaze :P
gorzej ze jutro kolejne
i trudniejsze :D :P

poniedzialek

2 komentarzy

ja niewiem o wszyscy maja do tych poniedzialkow
przeciez to fajny dzionek jest
mozna sobie wstac trohe pozniej
polenic sie
pozytywny dzien tygodnia :)

[`]

2 komentarzy
dzień Wszystkich Świętych
Święto zmarłych

  • RSS