rutek blog

Twój nowy blog

Olsztyn

Brak komentarzy
23 marzec
1/2 finalu AMP
szczesliwa 15stka :P

wiosna

1 komentarz
szczypiorek
na wiosnę :)

na 6

Brak komentarzy
no, wreszscie
szosty :>

2oo9

1 komentarz

nowy rok?
jaki?
spokojniejszy?
złote mikołajki
haha :P

weekend

Brak komentarzy
to niespodziewany
weekend :)

co by tu

1 komentarz
Węgry – spoko, nowe doświadczenia
kilka dni w domu – też ok
Dzwonowo – ciekawy spontan
Poznań – wakacje w niewakacje

EDIT:
ale gafa :P
to jeszcze było chlapanie mizu
kroplami z drzew :>

   pierwszy festiwal filmowy zaliczony :>

   “Chłopiec na galopującym koniu” – dobry i ciekawy 
„Pora mroku” – polacy horrorow robic nie potrafia…
   „Korowód” – nie najgorsze
   „Hiena” – nowy wymiar horrorow krajowych :P
   „Rezerwat” – bardzo dobry film 
„Sztuczki” – ciekawy i dobry 
„Pora umierać” – ciekawe ale wyszło za długie 

to chyba wszystkie… albo coś przegapilem :>

a i 10.000BC wiadomo, slaby
ale w plenerze ciekawie sie ogladalo [;

nie tak

1 komentarz

jak by nie patrzec, wszysko co nie tak
co poszlo zle, to moja ‚zasluga’
ale jak sie z tym uporac?
zmienic? zyc z tym?
najlatwiej bylo by to zrzucic na kogos
kogo kolwiek…
tylko jaki w tym byl sens   
nic to by nie zmienilo.

eh…

2 komentarzy
las…
staw…
pomostek…
kaczki…
eh…

  • RSS